pátek 24. ledna 2014

2.18 - Kanigrula!

Zatím jediná informace je tohle video, každopádně verze 2.18 bude 11. února, a očividně bude mít nový dung někde na Cania pláních - všeobecně panuje přesvědčení, že to tentokrát bude něco low level...

 

6 komentářů:

  1. Ahoj chci se zeptat i když to není k článku ale tento hat http://dofuswiki.wikia.com/wiki/Ukando_Hat jak ho použít na můj normal hat? Viděla jsem to na yt že to mají spoustu lidi, ale nevím jak to mám udělat?:D snad mě chápeš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k tomu složí mimisymbic, stojí 2400 ogrinů a umožňuje spojit dva itemy :)
      Luky

      Vymazat
  2. technická - jsou někde statistiky, kolik lidí hraje aktivně dofus? - například kolik IP adres se připojídenně, za měsíc apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tezko. Ankama obcas vytahne naky cisla jako milion lidi apod, to uz je teda hodne let co to tvrdila, a v tom urcite byli i boti a neaktivni acc... :-) V ladderu je myslim videt, ze ani na french serverech to neni zadna slava, dneska bych to odhadnul tak maximalne na desitky tisic soucasne hrajicich hracu dohromady na vsech serverech.

      Vymazat
    2. Tak jsem si trošku pomohl a prohnal jsem dofus.com různými stránkami hodnotícími webovky, nejpesimističtější odhad těchto stránek byla návštěvnost 240 tisíc unikátních IP adres na www.dofus.com za měsíc. Myslím, že se z toho dá odhadovat i počet aktivních hráčů.

      Vymazat
  3. chtel bych se zeptat jestli soucasti noveho updatu je zruseni f3 conditions

    OdpovědětVymazat