pondělí 10. srpna 2015

Letní sraz 2015 - finální sčítání

Každoroční sraz se koná už tento víkend (resp. v pátek/sobotu), a je třeba finalizovat počty účastníků, aby podle toho Blekota mohl nakoupit jídlo a pití. Prosím tedy potvrďte účast zde ve FB skupině, případně napište sem, pokud v ní nejste a nemáte tedy právo tam psát.

Veškeré další informace o srazu jsou v předchozím postu, a jelikož nám za ten měsíc nikam neodscrolloval, nemusím to sem psát znovu...

26 komentářů:

  1. Ještě jsem zapomněl dodat pro Ingress hráče, že v blízkém okolí Blekotovic haciendy je šest portálů, a před chvílí jsem na nich i vytvořil misi... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mnohem raději by tady všichni viděli nějaké novinky z turnaje, tohle nikoho nezajímá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady mas jeden zapas, tak nebrblej :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=n2DYFhuSem0&feature=em-uploademail

      Vymazat
  3. Planoval sem prijet, ale bohuzel nemuzu, ctvrtek az sobotu mam povinosti daleko mimo Prahu :(

    Novinky z turnaje:
    V patek musi rushu 3x vyhrat, aby postoupilo, tak muzete na srazu sledovat a fandit.

    OdpovědětVymazat
  4. v Utery par lidi přechazí z rosalu na rushu doufám že u vás mate ještě místo :)

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.dofus.com/en/mmorpg/news/devblog/tickets/439095-softcap-standardization

    Budete tohle překládat ?

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Asi ne, ale já ti to přibližně řeknu.. budou se sjednocovat softcapy pro všechny classy, na všechny elementy. To znamená, že každá classa bude mít na každý element stejný podmínky.. 1-100 za 1 bodík, 101-200 za 2 bodíky, atd. bez vyjímek (akorát u sacriera zůstávaj stejný, přirozeně). No a s touto změnou přichází samozřejmě boost pro buildy, které měly hrozný capy (třeba od 50 bodů za 3 a podobně) a nebylo vůbec výhodný do nich nějaký body investovat.

    Takže se u těchto buildů/class hlavně zmenšuje dmg. Například eca o 20-25% menší dmg na cha/agi spelly, Iop 20% int spelly. Na druhou stranu je tohle nerf více méně pro všechny vit buildy, nebo omni buildy (třeba zrovna ecy), který prostě nemůžou nandat 300 a 300 do agi/cha (protože tolik bodů ani není) a tím pádem nedoženou ztrátu z bluffu na oba elementy, nehledě na to, že se to dotklo i int buildu (topkaj má momentálně 23-26 non-ch a 27-30 CH hit) takže třeba topkaj pro ně i z wheelem znamená do decentního resistu asi tak 300 dmg na crit. A už vůbec nezmiňuju to, že tyhle omni chary mají majoritní většinu, ne-li většinu bodů ve vit, takže tímhle strkáním bodů do statů, aby měli trošku tu dmg zpět, přijdou třeba o 700 HP.

    OdpovědětVymazat
  8. Už se vedou spekulace, jestli ty čísla nejsou až moc nastřelený nahoru (opravdu se zdá, že u některých spellů se přestřelilo), takže ty změny nejsou 100%, může se to hnout. Každopádně nejvíc se to dotkne omni ecy, jak sem psal výše, int/agi iopů (25% int a 15% agi dmg dolů), cha/agi eni (vampir dmg dolů 25% wounding 20%), int srama jenom dragline (15%), int enu jenom unsumonning (15%), feca bubble (15%) a cloudy (10%).

    U zbytku class se to nedotklo nějak výrazně, jak sama ankama řekla "byly předělány s vybalancovaný", třeba sadi, sac, xelor.. U některých spellů, i u class, kterým se nehýbalo s dmg, se zvedaly crit raty. Někde nemají spelly 5% base crit, ale třeba 10-15%, takže až vám skočí reset spellů a nebudete za boha vědět, co se změnilo, tak crit rating. Jediná class, které se zvedl i přes soft cap base dmg spellu je osa a její chance Lashing Claw, kde se zvedl dmg o 20%.

    Ve zkratce, pokud jedete jeden element, na který jste už měli soft cap dobrý, 1-100 za 101-200 za 2 atd. tak se vás to nedotkne. Pokud jedete jeden element, který byl znevýhodněný, třeba int iopa, tak se vás to více méně taky nedotkne, tu ztrátu dmge naženete bodama, který budou snadný investovat (bohužel třeba za cenu vit). Dotkne se to hlavně postav, kde jedete více znevýhodněných buildů, třeba agi/cha eni, int/agi iopa, tam už se nejspíš nedostanete na současný dmg.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S updatem také přichází 2 nové end lvl sety, mám to jenom francouzky, tak to omluvte, první je %power set (belt, cloak a hat - vypadá jako ring, ale je to hat), s CH resistama, % resistama, init a hodně % critu (max 22% na 3 itemy) nedává žádný + dmg, ani CH dmg, bonus +AP, vit a CH res. http://www.dofusbook.net/fr/encyclopedie/panoplie/384-panoplie-de-kongoku.html

      Druhý je pure Agi/Cha set, něco jako staruman (každý kus 70 agi/cha, 3 kusy set).. za zmíňku stojí hlavně boty (10% critu), všechno má hezký resisty, max +30 CH dmg, ale kromě bot nemá nic %crit (5% je bonus za 2 kusy, 40 agi/cha, +AP)
      http://www.dofusbook.net/fr/encyclopedie/panoplie/383-panoplie-de-voldelor.html

      S 2.30 updatem se také konečně dočkáme quest série na turq, avizováno dopředu, že to bude dlouhé a podíváme se do všech dimenzí (na crimson byl tuším cpt. scarlight, takže na turq bych viděl možná něco těžšího) a nějakým způsobem byla předělána jungle u moona (možná i samotný moon), nestihl sem se tam podívat, doufám, že už to nebude to otravný běhání z mapy na mapu za kokosy.. :D co sem letmo viděl, tak je to na mapě nově udělaný.

      Další věc, která se bude měnit, jsou profese a to přesněji všechny harvestový. Velká změna pro farmáře, lumberjacky, fishermany, huntery, alchemisty, minery a vůbec všeho, co něco sbírá. Všeobecně se změní počet všeho, co se dá ve světě vytěžit a to tím způsobem, že čím má surovina větší lvl, tím vzácnější bude. Třeba pro alchemistu se zvedne "Sage" z 61 kusů ve světě na 500, "Nettle" z 58 na 600 a tak dále.. stoupavou tendenci (minimálně 3x tolik) to má u všeho, až na lvl 200 snowdrop, kde spadne počet z 233 na 50 kusů v celém světě.

      Lumberjack má taky u všechno zlepšení, až na aspen wood - pád 179 na 50 kusů. Jiný je to u minera, kde surky do lvlu 100 mají navýšení v řádu desítek, ale vše od lvlu 100+ jde dolů, v rozmezí 1/2 až 3/4.. lvl 200 obsidian, pád z 94 na 25.

      Farmář jde dolů uplně u všeho, kromě lvl 20 surky Barley (z 260 na 500), lvl 200 surka frosteez z 300 na 50..

      FIsherman kompletní předělávka, ve stylu ostatních profesí, nově bude mít každá ryba omezený počet míst, například lvl 1 "gudgeon" 300. Už to nebude náhodný nahození prutu, bude se přesně vědět, co se loví. Z toho přibývají extra protektoři pro ryby, jako u ostatních profesí. Icefish/Swordfish 200 lvl 25x na mapě.

      Hunter. Opět komplet předělávka, že prý je to moc velká otročina. Nově bude 21 druhů masa, které nahradí stávající druhy. Na huntera měla skoro každá skupina svoje vlastní maso a to prý dělalo expení huntera zdlouhavé. Nové maso bude rozdělený asi podle lvlu jednotlivého mobu (asi?.. nevím), staré maso se dá vyměnit za nové maso.

      Consumable itemy. Změny receptů.. hodně stížností, že je to k hovnu. Co sem koukal na chleba.. upéct jeden, to bych se posral. Low lvl recepty budou (prý) i jednosložkové. Snad se to vrátí do normálu a nebude to combo masa, cibule, nohy z pavouka a explodujícího prášku na 150 HP chleba..
      Přesný tabulky ke všem profesím jsou tady (nejsou tam mapy.. jenom počty, z kolika na kolik to vzrostlo/spadlo).
      http://www.dofus.com/en/mmorpg/news/devblog/tickets/442298-improving-professions-resource-gathering

      Vymazat
    2. Poslední, ale neméně zajímavou věcí je "recyklování" a nové generování nuggetů. Ten článek je hrozně obsáhlý a snaží se tam objasnit proč to chtějí takhle, docela počteníčko. Nelíbí se jim, že momentálně není moc velký odliv nuggetů, protože se to nezastavitelně množí. Hodně to zkrátím, sám sem z toho trošku jelen, ale ve výsledku se nebudou nuggety generovat tak, jak tomu je doteď, ALE.. do všech prisem co ali vlastní, se budou moci "nainstalovat" koše, kam můžou hráči vyhazovat všechno.. uplně všechno. Salát, ochre, vodu, inky.. a podle ceny itemu vám to jako recyklujícímu dá určitý % nuggetů a taky to dá nuggety alianci.. rozmístí je to v určitým poměru do všech prisem, co ali vlastní, no a potom se klasicky budou mlátit prismy v KOTH, o to, kde si to vylootuje. Co to má přinést.. garanci toho, že každý item bude mít zaručenou minimální hodnotu (minimálně asi v ceně jednoho nuggetu, jinak to bude lepší zrecyklovat, než prodat). Počet nuggetů bude závislý na lvlu surky, vzácnosti surky, receptu surky, jestli vlastní ali území a jaký je použit "koš" (bude jich víc). Tohle samo o sobě není nic moc, protože nuggety máme u prdele.. ALE NA TOHLE POZOR.

      Nově bude moci miner vycraftit speciální orb (podle lvlu itemu, na který je použit, s tím se odvíjí množnství nuggetů na craft) a tento orb ZREROLLUJE všechny staty itemu, čistě nový craft, i když se třeba posralo AP magování a koukáte na prázdný item. Všechno komplet zresetuje a vygeneruje náhodný staty. Což je ovšem pecka (pokud tohle nevzedne zájem o nuggety, tak už asi nic). Orb bude fungovat jako klasická runa, ve smithmagic interfacu, takže třeba když se posere magování a orb vás vyjde levněji, než tam cpát všechno znova, jeden tam loupnete a máte to náhodně zpátky. Orb lze používat bez omezení, jeden re-roll - jeden orb a pozor, pokud má item nějaký exo stat, orb ho vždycky vymlátí ven.

      Tak to je ode mě asi vše, doufám, že to někomu pomůže, nebo spíš, že si to někdo vůbec přečte. Pokud tu budou pozitivní ohlasy, rád budu přispívat dál (samozřejmě pokud to nebude vadit pánům majitelům :) ). Zatím pa, Hexen

      Vymazat
  9. super info, příspívej dál. Já to čtu ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Měl bys napsat evilovi o práva na psaní článků... :) Já jsem ještě před pár dny byl optimista, říkal jsem si, že 2.30 changelog přeložím ať tu furt lidi nebrblou, ale jak jsem to otevřel a viděl, jak to je dlouhé, vzdal jsem to. Takový překlad je aspoň na 3-4 hodiny a do toho se mi fakt nechce.

    OdpovědětVymazat
  11. Navíc pro člověka, který má angličtinu skoro jako druhý rodný jazyk je to docela oser, když si to může najít na ofic foru/Imps, stačí nebýt lenoch. Na Imps se dá najít odpověď fakt skoro na všechno.

    OdpovědětVymazat
  12. K tym int ecam... pokial nezmenia aon tak int eca bude este nechutnejsia ako pred tym lebo uz teraz tie prave int ecy si davaju body do int a teraz si predstavte ze eca bude mat 300-350+100 int base celkovo hranicit s 1600-1700 int aon bude healovat za 1500-1800 kazde druhe kolo
    Erisen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U ecy šlo dolů vše, kromě str. Takže jak dmg, tak i healy mají zredukovaný, nemusíš se bát. Já to tam nenapsal, ale int o 20% a agi/cha o 25% redukce dmg. Zkoušel sem to s 1400 int a dalo to 1k heal. Takže stejně. Hexen

      Vymazat
  13. Píše se někde, kdy přesně má být ten patch ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele je to uz tyden na bete, takze v dalsich 14 dnech max bych rekl, offi release sem nehledal (netesim se na to :D )

      Vymazat
    2. Ok, díky :)

      Vymazat
  14. Výborně Hexan dal bych ti moje penize na svačinu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak další vychytávka na zjednodušení hry, docela povedený. Jedná se o "group of idols". Ankama od zavedení idolů dostávala hodně postřehů od hráčů a nejvíc vadilo to, že je těžké měnit idoly z fightu na fight. "Group of idols" je prakticky stejná věc, jako custom sety. V idol interfacu by měla vyskočit další záložka, kde si můžete vytvořit skupiny idolů, uložit je a přiřadit jí ikonku, pro snadný přehled. Pak si to šoupnete do actionbarů a double-clickem nahazujete idoly, stejně jako sety.

    Další věc, na kterou přišlo nejvíc stížností je i to, že idoly jsou v surovinách a je dementní vytahovat je pořád z banky, když přesouváme celý inventář do banky. Bohužel toto (alespoň prozatím) zůstane tak jak je. Prý není sranda udělat další ikonku v inventáři čistě pro idoly a hlavně by to mátlo nováčky, které tutorial učí, jak nasadil idoly atd., takže zkráceně zatím ne.

    Ještě jedna důležitá věc a to NUGGETY, které jsou na ostrým serveru se NEPŘESOUVAJÍ po updatu a budou nevratně zničeny. Hexen

    OdpovědětVymazat
  16. Chápu dobře, že nuggety do update utratit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápeš, myslel sem tím nuggety, které jsou v prismách, ale já to neupřesnil. moje chyba :D . Nuggety co máme u sebe jdou samo dál, jenom jak se mění generování nuggetů, tak mizí ty z prisem.

      Vymazat
  17. přejmenujte prosím na dead blog, díky :)

    OdpovědětVymazat