pátek 13. prosince 2013

Dnešní mimořádný maintenance

Normálně by mi to za novinku nestálo, nicméně bych chtěl  upozornit na to, jak takovýhle události teď můžu řešit díky tomu embednutýmu kalendáři - plánovanou maintenance tam mám jako 15-16:30 (to je pesimistickej odhad má to končit ve 4). Takže v případě náhlého výpadku není nutné panikařit, stačí v budoucnu omrknout kalendář. Ten dnešní si údajně vyžádaly memory leaky, které nová verze zanesla na servery, a kromě toho bude fixnut ten problém, kvůli kterému nespawnujou archové (a možná i minotoball), a zároveň opravena černá barva, která při přebarvování charu za peníze byla málo černá, ehm...

17 komentářů:

  1. Multimani nejdou používat na dopply a PvP ? Nebo to jen heroic je takhle udělaný ?

    OdpovědětVymazat
  2. Zda se mi to nebo nefunguje presun veci na vyrobu z banky do baglu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted jsem zkousel, a funguje to v pohode. I na neuplny recepty, i kdyz si necham dat do banky na vic kusu nez mam matros, tak to oznaci ceho nebylo dost, parada proste.

      Vymazat
  3. Zdravim, potreboval bych poradit proc nemuzu zacit quest Who Kicks the Kicked Ass's Ass. Quest predtim (See Dark Vlad Again and Still Alive) mam splneny a na wiki pisou ten quest jako jedinou podminku. Joke-cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mozno to bude nieco spolocne s tym, ze sa menil dark vlad kvoli emeraldu... wiki zvykne tak mesiac meskat po updatoch...

      Vymazat
    2. Ja to teda nedelam, ale predtim musis mit Still Not Dying at the Sight of Dark Vlad, ne?

      Vymazat
    3. http://dofusta.guildlaunch.com/sections/article/emerald-dofus/ .. tak sem nasel toto a potrebuju mit na to profesi lvl 50

      Vymazat
  4. Lidi kdyby nějaky bohaty člen mk nebo někdo chtěl koupit http://dofuswiki.wikia.com/wiki/Hispañic_Shield za 80mk tak at napíše ve hře na nick Rikoss
    a hledám někoho kdo by mě za kamas leechnul na minotoballovi(jde mi o ten štít nejlépe 1200)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - for the Spanish community which participated in the Goultarminator 2.
      - Non-exchangeable

      trochu fail, ne?

      Vymazat
    2. zřejmě už se s ním dá obchodovat, každopádně prodej věcí ze španělské komunity na int servery je za ban, je o tom dost na imps.. :p
      Čubka

      Vymazat
    3. Přesně, nenechte se Sandokanem nalákat, na imps zrovna zuří aféra, kdy několik elitních hráčů dostalo ban za obchodování s věcma mezi komunitama. Očividně to některejm prochází už dlouho (to jsou ty tisíce AP run v merchách například), ale konkrétně u věcí, které u nás nemáme (jako tenhle štít), nebo které zase nemá nikdo jinej (Raydi Shield se pašuje na fr servery), se dá velice snadno dohledat kdo ho má - a rozdat nějaké pěkné vánoční bany. Nedal bych za něj ani 10 kamas.

      Vymazat
    4. jj sandokan je podvodník
      -Waiting for ban-

      Vymazat
    5. Nerikal jsem podvodnik, myslel jsem spis blazen. Kdyz je tam tam thread, kde se jasne pise, ze vsechny koho chytli s intercommunity vecma, dostali 3 mesice ban a zabaveni veci, tak asi nebude uplne nejchytrejsi vykrikovat, ze prodavas stity ze spanelsky komunity, ze...

      Vymazat
  5. Dneska byl opraven ten bug že nešlo vyhazovat věci podle receptu. Nevím jak vám, ale mně to nefungovalo. A o pár příspěvků výše vidím, že jsem nebyl sám...

    OdpovědětVymazat
  6. Evilmind taky jsem jse mu smal byl u nas v gilde........a tohle psal když jse mu rekl at jsi precte tvou reakci.....to Rikoss : precti jsi co psal na webu MK evilmind:)
    from Rikoss: evil mi je u prdele celá mk
    from Rikoss: česká komunita je ubohá proto dávám přednost EN guildám...
    to Rikoss : tak že jen cekas na ten ban:)

    OdpovědětVymazat
  7. Když jako lottery code zadáte Marctapage, dostanete takovou hnusnou ušatou čepici. Nevím přesně co je to za akci a jestli je to nový, bo je to z fr videa, ale funguje to... :-)

    OdpovědětVymazat