pondělí 2. prosince 2013

Multimani se představují - Shadow a Lumino

O Shadow a Lumino jsem psal ještě na starém blogu - tohle je jen copy/paste odtud, abych měl multimany na novém všechny pohromadě... ;-)
Shadow je druhý z těch multimenů, který bude s jistotou za p2p (tj. fakticky zadarmo). Dá se tedy očekávat, že jeden z nich bude za půl roku, a jeden za rok. Shadow stejně jako Lumino používá neutrální element, ale není to healer, ale spíš takovej cc dmg sebevrah. Každopádně zatímco healer byl zajímavej, tohle mi přijde jako celkem nuda, tak doufám, že bude za půl roku, což je stejně neefektivní kupovat... :-)
Kouzla:
  • Darkness Blood - pasivní kouzlo, přidává na konci kola +dmg bonus okolním ally
  • Cartilage - 4AP, 2-7 range linear, 21-25 neutral dmg s aoe jako ma blunderbuss třeba, plus se přitáhne o 6 k cíli
  • Diabolo Chiste - 3AP, nablízko, 16-20 neutral s 20% erozí. Ještě to tam píše -5% resist, ale v popisu je, že kouzlo dává víc dmg další kolo právě s rizikem menšího resistu, takže není přesně jistý, co z toho je efekt na enemy a co backfire.
  • Umbroglio - 4AP, 2-3 range kříž, 16-20 neutral a současně vysaje 50% dmg.
  • Black Wrath - 3AP, 250% power na 2 kola ale současně unheal state. V popisu na webu má i něco o zvyšování dmg Nocturnalu, co přesně nechápu, protože přímo na kartě o tom není nic...
  • Nocturnal Vengeance - 5AP, 26-30 neutral v AoE kolem sebe 2
  • Nightfall - 2AP, 1-3 range, 11-13 neutral a současně rape 2MP (2x na cíl)

Každopádně začalo dedailnější představování multimenů, a jako první je tu Lumino. Ten bude v každém případě jako bonus za předplatné, jak můžete vidět na tom obrázku výše, a je to multimen healer. Má 7 kouzel, z nichž jedno je štít proti ranged útokům, a všechna ostatní mají nějaký heal efekt - často ovšem druhotně triggerovaný, takže to může být možná i docela zajímavé. Některá ta kouzla mají i docela dobrej nápad, třeba neutrální útok, co současně healne target enemy kolem něj, nebo AoE heal na pushback. Coby pomocník pro single accountera tedy vypadá super (většina lidí jako druhý acc beztak zakládá healera). Navíc je už teď vidět, že multimani půjdou výborně použít třeba v případě, že vám nějaký konkrétní druh dmg chybí, tedy pokud je budete mít všechny.

Kouzla (všechna jsou 3-4AP, multimen ma 9ap):
  • Firefoux Blood - defaultní kouzlo, které nestojí AP, takže se pravděpodobně pasivně provede na konci kola, a healne allies kolem sebe (aoe není z popisu vidět).
  • Kazam - 4AP, 1-6 range, 16-20 (21-25) neutral dmg, plus na začátku kola cíle pak tento dá dmg svým ally a healne svoje enemy kolem sebe (není vidět v jakým aoe zatím). To vypadá každopádně ale dost použitelně, s těma statama (každej multimen má 900% power) by mohl hitnout tak řekněme 250-300, plus efekt navíc.
  • Tambourino - 3AP, 3-6 range, 11-14 (15-18) neutral, plus healuje všechno kolem cíle
  • Illumination - 3AP, zřejmě něco jako release, a pokud způsobí pushback dmg, následuje heal. Cooldown 2.
  • Scar - 4AP, 0-4 range, 10 procent HP heal, AoE do kříže 2. To je jako docela slušný, když se k tomu ještě přidá i ten pasivní heal (stejně to funguje jen nablízko), a navíc ho muže 2x. To je řekněme tak přibližně AoE heal 1k za kolo? Eni v týmu muže klidně bojovat... :-)
  • Screen - 3AP, range 1-5, štít 12 proti útokům z dálky, tj. odhadem redukce tak 120 dmg. Cooldown 4.
  • Divergence - 4AP, range 1-7. 16-20 (21-25) neutral dmg do enemy. Do ally pak heal 10%, který se navíc ještě zvyšuje o něco (není vidět z popisu) pokud cíl má méně než 50 nebo 20% svých HP.

2 komentáře:

  1. Lumino je za pul roku shadow za rok ;-)
    Havenly

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, no jak to kopiroval ze staryho, kde se to jeste nevedelo v ty dobe, diky za upozorneni... :)

    OdpovědětVymazat