středa 4. prosince 2013

Nové změny na beta serveru 3.12.2013

  • sram snížení dmg chakra concentration
  • eca nějaké ladění změn do cloveru (anglický changelog není tak jen hádám). Asi nejvýznamnější je, že ten 2AP heal pod cloverem nehealuje i ecu.
  • fogger změny kouzel. Ty které aktivují turret, už mu teď nedávají dmg (konečně), navíc turret sám dává mnohem menší dmg do ally (konečně). Očividně vyvoláno tím, že když se teď dá turret pushbackovat, bylo by trochu trapné, aby si ho fogger hned zabil...
  • změny v tom, jak multimani získávají AP/MP, aspoň se ukázalo, že to je podle levelu. Většina jich tak teď získá AP každých 35 levelů, Korbax AP/MP každých 45, Skale MP každých 70. Čili není všechno na max až na 200, a předchozí max hodnoty to nijak neovlivnilo.
  • už fungujou ty multiman achievy, takže Trank i Krobax jsou za 1000 bodů, za 500 bodů je pak ten bonusovej sedmej z Astrubu, co ještě nemá asi anglický jméno. Každopádně je multi, má útočná kouzla všech 5 elementů s různými manipulačními efekty, plus 150% dmg boost za 2AP v AoE kruhu 3. Jako jediný nemá žádnou pasivku.
  • opraven nefunkční quest na získání emerald dofusu. Co jsem tak koukal, tak pokud jste nedělali cawwot (protože už jste ho měli z dřívějška), tak se questování stejně nevyhnete, protože i emerald tak nějak předpokládá, že máte dokončenou hlavní linie questů z Astrubu, Inkarnamu a Pandaly. Když nemáte, quest se nekoná, NPC na -6.-3 se s vámi nebaví, pokud nemáte poslední z Pandala questů.
  • opět upravena Missiz - poté, co byl pushback změněn ze smrti jen na erozi to zase bylo moc lehký, takže pushback dává s erozí i nějakou dmg.

5 komentářů:

  1. A ja už chtěl přestavovat srama na STR/INT ... mrdam na to jdu hrat cru.

    Kralicek

    OdpovědětVymazat
  2. Další změna, fogger věže už se neaktivujou backwash/torrentem (logicky, když to teď věž i posune), místo toho je anchor/periscope. Stejně je ovšem to přitahování imho nepoužitelný pokud mu nezvednou range.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem si nevšimnul, že se mění způsob, jakým spawnujou banditi - od 2.17 budou fungovat jako archové, tj. budou mít nějakej fixní respawn, a pokud je zabije někdo, kdo nemá aktivní Wanted quest, tak okamžite respawnou v té oblasti v jiném mobu. Novinka, co se vztahuje i na archy, bude i to, že ten čas respawnu už není fixní, ale 50-150 procent nastaveného času.

    OdpovědětVymazat
  4. posuva tacturreta ostatne turrety? utocia/healuju sa turrety navzajom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na vsechny turrety fungujou vsechny pritahovaci a odsunovaci kouzla. Jen nejdou prohazovat. Mezi sebou na sebe neutoci, ale do ally porad jde, i kdyz fakt jen za malo ted.

      Vymazat