úterý 11. února 2014

Z dnešní verze 2.18...

Jelikož mám pořád Dofus pauzu (a po víkendovém testování beta Elder Scrolls Online se vracím opět na Teru), tak jen stručně co mě zaujalo na forech/devblogu. Především to bude ten nový multiman, který může pomoct lidem, co mají problem na merkatorovi - Krosmoblog má totiž cosi jako rewind, navíc umí rapovat MP s gravity state. Potom je tu také nové video, které vítá hráče vstupující do Incarnamu, celkem cool - ale upřímně, si už poněkud nepamatuju, jestli jsem někdy vůbec viděl to staré, nebo jestli tam vůbec bylo... :-)



Při loginu si teď klient pamatuje posledních 10 úspěšně přihlášených accountů, které iniciativně nabízí, což si nejsem úplně jistej, jestli chci (a doufám to půjde vypnout). 

Hlavní hvězdou update je ovšem samozřejmě spectování bojů lidí z friend listu, betu jsem nezkoušel, takže jsem docela zvědavý, jestli je to nějak rozumně ošetřené na to, aby mě nemohl spectit úplně každý, kdo si mě přidá bez mého vědomí... uvidíme za hodinu.

11 komentářů:

  1. cauko za jak dlouho od update jdou koupit nemovitosti? myslim domy atd

    OdpovědětVymazat
  2. Do teď si klient pamatoval jméno posledního přihlášeného accountu, a vypnout to šlo, tak snad i teď to půjde.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevíte jestli třeba někdy půjdou vidět všechny itemy (boty, belt, amu, ringy,...) co máme nasazene ? Docela by pak livi itemy byly na dračku všechny ne jen hat a cape. A určitě by to vypadalo dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzdy ma fascinovalo, ze kto si dobrovolne kupi living amu, alebo boty :D a ci s tym niekedy mienia nieco robit :)

      Vymazat
    2. Videl jsem to u par hracu, co delalo videa, treba z turnaje ... aby nebylo podle screenu inventare poznat co maji za equip.

      Vymazat
  4. btw Evile co Elder Scrolls, bude to stat za to? :)
    Luky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za ty penize urcite nestoji, mozna az to za par mesicu bude f2p :)

      Vymazat
  5. Zrovna jsem chtěl evilovi napsat, mohl by taky jednomu z nás dát přístup na blog abychom mohli přispívat, když to tady tak zanedbává. :) Už jsem o to prosil při změně blogu, ale moc se mu do toho nechtělo. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Totiz v praci mame velky zmeny a Dofus jsem smazal, a doma nemam cas protoze hraju Teru a koupil jsem si ukulele... ;-) Uz jen koukam jak mi chodej maily jak mi skacou chary f2p. Uvidim jak budu mit cas zbytek tejdne (vyhoda je, ze v praci jsem smazal vsechno co tam nepatrilo, takze teoreticky bych mohl mit na Dofus web cas, jen nemam chut zatim).

    OdpovědětVymazat