pondělí 1. září 2014

Modifikace dimenzí aneb očekávané "zjednodušení"

S příchodem Xeloria přicházejí i očekávané celkové změny systému dimenzí, který sice není špatně vymyšlený, ale přece jenom obtížnost je pro normální hráče hodně vysoká. Jedná se hlavně o větší zpřístupnění dimenzí bez velkých zásahů do principu jejich fungování.


Změny, co nás čekají:

  • snadnější přístup - min. portal uses je zvýšeno z 32 na 128!, tzn. portál může zůstat na jednom místě klidně celý den, každopádně uzavřením portálu už se nezmění modifier, jak se odteď bude měnit je popsáno o pár řádků níže
  • zjednodušení combat modiferů - modifiery mají velký podíl na tom, co dělá dimenze tak obtížné - pokud máte špatný modifier, stěží můžete jít na nějakého bosse/zabíjet moby, což v důsledku nakonec vede k tomu, že hráči neustále uzavírají portály a to se Ankamě nelíbí - nyní by modifiery neměly mít velký vliv na úspěšnost fightu, protože jejich negativní efekt bude platit jen na monstra a ne na hráče (negativní efekt je takhle doslova v novince řečeno, takže nevím, jestli například Larceny - cc steal bude od teď platit jen na potvory)
  • změna modifierů v dimenzi - jak už jsem psal nebude možná uzavřením portálu, ale zabitím nejtěžsího bosse v dané dimenzi - tzn. portál bude mít pořád např. 80 uses, někdo zabije Queen, portál zůstane na stejné pos, akorát se změní modifier. Další velká změna - modifiery už nebudou vybírány random, ale budou seřazeny za sebou a postupem času se vystřídají všechny (budou rotovat)
  • plošné zvětšení expů v dimenzích o 25%
  • změna principu fungování startovních pozic u všech bossů ve hře - tohle je teda naprostá píčovina a naprosto nechápu kde a jak na to kdo v Ankamě přišel. Startovní pozice boss mobu už nebude random, ale bude se odvíjet podle toho, kolikrát už hráč (char) daného bosse zabil. Možné startovní pozice bosse jsou teď seřazeny v pořadí a všechny chary začnou se stejnými pozicemi. Tato hráči přidělená startovní pozice se nyní individuálně změní, jakmile zabije bosse a následně se posune o jeden krok dál v jeho osobním možném pořadí startovních pozic. Jakmile char dosáhne posledního stepu v pořadí, začne se od začátku. Jestliže proti bossovi umře, poslední startovní pozice je uložena a nezmění se (!!!). Aby v tom nebyl guláš, tak vysvětlení - máme např. 5 možností startovních pozic u bosse a těchto 5 rotuje mezi hráči. V týmu je 5 charů a dejme tomu 2 mají 1. pozici, třetí má 2., čtvrtý 4. a pátý 5. - systém bude fungovat tak, že se zvolí pozice ta, která se vyskytuje v týmu nejvíc - takže ta 1. V případě, že je v týmu hráčů 6 a je to 3vs3 startovní pozice, je zvolena ta, která je dále od začátku pořadníku. Jakmile tým umře, pozice se nemění, jakmile vyhraje, hráči, jejichž startovní pozice platila (tzn. ta, co se v týmu vyskytovala nejvíc), se posunují v pořadníku dál a hráči, jejichž pozice naplatila - tzn. ti, co se podřídili charům s nejvíce start pozicema zůstanou na pozicích, které měli předtím a musí doufat že v jiném fajtu bude platit právě ta jejich startovní pozice.
Je to dost složité, sám tomu stěží rozumím ale princip jsem pochopil, každopádně podlě mě je už teď jasné, že to udělá težká dua/achievy (F3) a hlavně taky bosse v dimenzích mnohem těžší, než jsme si doteď dokázali představit.

Source - http://www.dofus.com/en/mmorpg/news/devblog/tickets/423695-modifications-divine-dimensions

12 komentářů:

  1. Lokace i ten modifikator je urcite pozitivni, i kdyz porad budou nektery, ktery nikdo nebude chtit hrat - coz bude zajimavy, protoze tam muzou zustat nafurt... :-) Treba takovej ten jak maji monstra o 50% vic hp? Muze bejt dost tricky blitznout queenu, protoze predevsim nezabijes nic bombama v lajne, dmg tech bomb se totiz nezmeni.

    Ty start lokace teda nechapu - ale je pravda, ze kdyz treba queen zacne tak, ze zustane nalevo, je to x-krat lehci, nez kdyz zacne napravo. Protoze napravo nejde zabranit tomu, aby dosla a kopla ti do bomby, takze panda pak musi resit o problem vic, a obcas to ani moc nejde.

    OdpovědětVymazat
  2. BTW udajne se taky dneska zmeni queen mapa, a uz tam nebude ten roh. Tak to mi jako prijde jako naprostej bullshit, nechat hrace probihat x tejdnu, a pak najednou rict, ze tohle je spatnej zpusob, a zabranit tomu... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mapa mi prijde stejna furt, mozna planej poplach.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty pozice budou mit naopak pozitivni efekt na duo achivy, pac si se skupinkou stejnejch narolujes tu pozici kterou chces pro duo a pak muzes porad chodit duo s tim ze boss bude porad na stejnym miste dokud to uspesne nedas.

    U nejakejch bossu se naopak boss stane nerealny, pac sou kuli sestave omezeny treba jen na par pozic a kdyz se zaseknou na ty co nedavaj tak ma smulu ...

    OdpovědětVymazat
  5. A ty expy by mohli bejt zajimavy ... mohl by se tam objevit dung na expy lepsi nez Obsid ... estli snazsi to se uvidi :)

    OdpovědětVymazat
  6. někdo na ten nový server? je to samý frantík a tak by to chtělo s někým hrát.
    Skype rikoss69 :)
    jméno na serveru mám Rico

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proc by nekdo hral na heroic serveru kde nejsou zadny bonusy? :-O

      Vymazat
    2. baví mě Heroic a je to od začátku hlavně,ne samé 200ky v end setu :D
      Je to sranda :D

      Vymazat
  7. Tak jsem přemýšlel že bych se zase k dofusu vrátil po čase, ale jak vidím jak je to překombinované tak ani nemám chuť se to učit nebo se do toho nějak dostávat :/ Dofus je snad jedna z mála her kde když přestanete hrát a nesledujete vývoj tak jste zachvilku v prdeli a obtížně se vrací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak strašné, sám hraju párkrát do roka, hlavně teda o prázdninách, ale pokud sleduješ tenhle blog, tak bys neměl mít žádný problém.

      Vymazat
    2. Na druhou stranu dlouhy roky jsme nadavali na to, ze Dofus nema zadny updaty obsahu - no, tak ted je proste ma... :-) Podle me neni zase tak nutny sledovat vyvoj, protoze kdyz se nekam vracis, tak te celkem nezajima cesta, kterou hra usla, proste pracujes s jejim aktualnim stavem.

      Vymazat