pondělí 2. února 2015

Runes Devblog

Zatímco na fr verzi Dofusu už je popsaná celá sadida (čeká se na překlad), na eng verzi se mezitím objevil devblog o změně získávání smithmagic run. Z toho co jsem se dočetl se Ankama snaží omezit botování run, jako tomu bylo doteď, takže např. ceny AP/MP run šly dost dolů a zároveň chce zamezit nobrain farmení klasických rune dungů furt dokola (Kwakwa/Brumen/Kitsou/Daggero atd.). Už by nemělo být tak easy získávat runy z low-level itemů, které měly jednoduchý recept a byly ve hře čistě jenom na crush, a o to jim tak nějak jde. Kvůli tomu budou taky upraveny některé recepty jednoduchých věcí, které šly snadno ucraftit a bylo z nich dost run.


Nový systém tedy počítá s tím, že by mělo být dost run ze všeho dostupného gearu ve hře, a to v závislosti od toho, které itemy se zrovna rozbíjejí nejvíce a které nejméně. To znamená, že se bude vyplácet rozbíjet i high lvl itemy.
  • Věci, které se zrovna rozbíjejí v hojném počtu budou mít určité penalty, které omezí zisk run z daného itemu.
  • A naopak ty itemy, které se nerozbíjely skoro vůbec, budou mít např. bonus, dejme tomu i 100% většího zisku run.
  • V praxi to znamená, že budeme muset sledovat aktuální stav věcí ve hře, které se vyplatí/nevyplatí rozbíjet, abysme na tom co nejvíce vydělali a naopak co nejméně prodělali - první věc, co mě zajímala, jestli ve hře bude nějaký jasný monitoring dostupný pro hráče, kde bude přehledně vypsané, který item jaký bonus/penaltu zrovna má. Byl jsem vyveden z omylu - nic takového nebude, hráči si to budou muset hlídat sami.
  • Tento systém bude fungovat jen pro gear, který má svůj vlastní recept, věci, které se dají koupit přímo z obchodu a nemají recept budou mít automaticky penaltu 50%, aby bylo zamezeno velkému zisku run z těchto itemů.

Nové rozhraní (=současný Crusher)
  • Má být nějakým způsobem předělané, aby byla možnost rozbít větší množství itemů najednou, doteď to je max, 8, přičemž když jsou stejné itemy tak se to vsugeruje do jednoho, ale rozbíjet itemy, které mají všechny různé staty byl doteď fakt oser, takže jestli tohle nějak ošéfujou, bude to super.
  • Pro každou várku itemů, co bude hráč chtít rozbít bude nějaký přehled, který má ukázat, kolik z toho teoreticky získá run, jaké budou bonusy/penalty a kompletní množství run, co získá (= tohle snad vyřeší problém s tím, co se zrovna vyplatí rozbíjet, ale musíte ten item mít, abyste to zjistili)
  • Fragmenty, které se získávají po rozbití budou zrušeny, místo toho rovnou dostanem runy --> otázkou je, jestli to nebude otrava pro lidi, co mají málo pods, popř. doteď rádi uchovávali fragmenty po nějakou dobu a až později je rozbíjeli, protože samotný fragment má 1 pod a může v sobě uchovávat i 500 pods run.


Celý nový systém vypadá zajímavě a dobře promyšlený, Ankama jednou ranou dost ztěží botům farmení (kteří podlě mě jen tak nezmiznou, jen donutí ty, kteří je dělají víc promyslet, kde budou zrovna farmit) a zároveň donutí hráče pouvažovat, co ucraftit a taky aby nefarmili furt dokola 4 stejné dungy. Každopádně lidi, kteří se s tímhle systémem dobře ztotožní by na tom mohli založit dobrý byznys. Dost asi taky bude záležet na tom, jestli máte friends, kteří vám budou radit, co se zrovna vyplatí rozbíjet.
Údajně má systém taky pomoci server ekonomice tím, že itemy, které dlouhou dobu zahlcují market a není o ně zájem budou tímhle zužitkovány a nebudou kvůli tomu vznikat nějaké velké poklesy cen. Dost jsem zvědavý, jak tohle celé zamává s cenama run. Nechme se překvapit.

http://www.dofus.com/en/mmorpg/news/devblog/tickets/429607-obtaining-smithmagic-runes

Žádné komentáře:

Okomentovat