čtvrtek 4. června 2015

Pokračování příspěvku o budoucnosti...

Dost jsem o tom všem přemýšlel, dokonce jsem založil i thread na Imps, aby se k tomu lidi vyjádřili. Celkově si myslím, že docela pozitivní ohlasy na to otevřít guildu pro INT hráče, až na to, že asi tak 95% serveru nemá rádo Ela (v čemž mě usvědčil i jeho příspěvek) - a toho jsem se taky obával.

Rozhodnutí, že se guilda otevře i pro INT hráče už je jasné, sice se do toho nikdo zatím nějak moc nehrne a je otázkou, jestli nabírat jen main chary anebo i alty lidí, kteří nechcou leavovat svoji guildu a chcou to v MK vyzkoušet (a třeba v budoucnu by přešli). Zatím mám potvrzené asi od  2 seriózních lidí, že by přešli (Euclid, Thunderous) a další 3 s altem, u kterých je dost velký otazník (Coops, Reapesaurus, Fluffy-snowball).

Dostal jsem taky doporučení zkontaktovat nějaké Čechy na Rosalu jestli by byli ochotni změnit server a jít do MK, že prý jich tam je furt celkem dost, ale po prvním pokusu zkontaktovat jednoho leadera mě nějak přešla chuť (ignore a to jsem ani nenapsal co chci). Každopádně ještě zkusím pár lidem na Rosalu napsat. Jestli to tady čtou, tak bych byl taky rád za případné reakce.

Alliance - osobně začínám upřednostňovat spíš Alphu (s tou starou má společný jen název), o které včera napsal Youbutsu svůj vlastní thread a dostal jsem dokonce pozvánku i přes pm. Riot se mi moc nezamlouvá, protože tam neznám skoro nikoho a naopak v Alphě spoustu a navíc je jistota, že lidi co tam hrajou mají nějakou úroveň a neberou k sobě každého. Což mi dal taky Youb jasně najevo, že kdybysme šli do Alphy, tak jedině bez Ela.

14 komentářů:

  1. Hraju na rosalu už nějakých 5 let a váš blog si vždy s radostí přečtu o přechodu sem taky uvažoval jenže hodně známých to zatím nemá v plánu a jít tam sám bez kohokoliv známého je celkem děsivá představa :D

    OdpovědětVymazat
  2. ak pojdeme do alphy tak skoncim aj ja v emeute.. Bud nemenit /a alebo ist do Riotu ktory je aj aktivny

    OdpovědětVymazat
  3. mi uvažujeme o prechodu zo zato jen docela problém pretáhnout 12 charu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Riot - jak jsem pochopil od Pereba a Coops, alliance založená jen jako omáčka kolem guildy Emeute, ne až tak zaměřená na PvP (možná, že pár lidí z guildy postává na -1,0). Co jsem se ještě ptal, tak je to alliance založená jen proto, aby zaplnila prázdné místo v tooltipu u jména (wtf? to mně může být celkem u prdele co mám u jména). Takže moc nevím, co mi má co Riot nabídnout kromě toho, že budeme cool, že máme u jména název Riot.

    Alpha - alliance, která má u sebe starší guildy, u kterých mám ale 100% jistotu, že v nich jsou kvalitní, a když ne kvalitní, tak aspoň dospělí hráči, co to hrají pro "fun" a ne pro to, aby byli "cool". Možná, že tam nebude až tak super PvP, ale myslím si, že mají spoustu jiných věcí, co můžou nabídnout... Stejně, když chci PvP, tak si zajdu na perce, kolo nebo na -1,0.

    Je mi jasné, že za poslední rok byli El/Mano/Erisen jedni z mála, co byli aktivní, ale zase nemůže ode mě nikdo čekat, že v guildě, která si vždycky držela úroveň, se bude rozhodovat podle hráče, který ímrvére porušuje jedno z nejdůležitějších pravidel (§ Po členech je vyžadováno dospělé chování.). Navíc například posílat moda do píči na Imps za příspěvek, který jenom rozpoutal další drama, mi moc dospělé nepřijde. Já jsem na to upozorňoval Ela už při nabírání do guildy, že žádné drama, celý rok jsem to přehlížel, i když mi přišlo nespočet stížností na něj.

    Sorry, ale já se přikláním radši k Alphě, která mě přesvědčila víc, než Riot. I za cenu, že odejde El, případně i Erisen, který se už vyjádřil. Každopádně skutečně loajální hráči by s guildou zůstali ať už by byla v jakékoliv allianci. I kdyby se šlo do Alphy, tak má El furt můj respekt jako PvP hráč, tohle rozhodně není nic osobního (proti mě nikdy nic neměl).

    OdpovědětVymazat
  5. 95% serveru nemá rádo Ela ? Jakto ? Je to tím, že poslouchá toho rytmuse ?

    OdpovědětVymazat
  6. https://www.youtube.com/watch?v=lkIBUZTh2oc

    OdpovědětVymazat
  7. No nic, zatím je guilda bez alliance, leavnuli jsme Vice, nějakou dobu to takhle zůstane. Dost jsme o tom v guildě diskutovali a došli jsme k závěru, že tomu necháme volný průběh... Zkusili jsme taky attack na Alphu ve 3 na test defendu a vůbec nikdo. Uvidí se co dál, protože i Cloud prý zvažuje odchod z Vice. Nezavrhuju ani to, že nakonec skončíme ještě v Riotu. Momentálně budeme zkoušet naverbovat nějaké dobré int hráče.

    OdpovědětVymazat
  8. hlavně už vyhoď toho sráče ELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pls dostaň sa na náš level a potom sa vyjadruj lebo zatial vidím len závisť
      Erisen The God

      Vymazat
    2. Promin, ale myslím, že se nejde dostat ne level tvojí demence :O ani se o to nikdo nepokouší :D

      Humanix :*

      Vymazat
    3. promiň tvoje jmeno mi vubec nic neříká

      Vymazat
    4. Nevím co tu zkoušíš přes demenci, dementní jsou všichni ti co si myslí že dofus je jen o expení nebo zabití nějakého dungu ( všechny guildy kromě MK, vyjímka je Gynekolog kterýho uznávám) zbytek co nadávají na bohatší hrače nebo na lidi co mají zkušenosti = Vikin,El a spol. jsou absolutní nuly. Krátce řečeno jak zmínil Erisen je to brutální závist

      Manowar

      Vymazat