středa 27. listopadu 2013

Beta changelog 2.17

Beta už běží. Na ostrých serverech bude 10. prosince, tj. až za dva týdny.
  • quest na emerald dofus. Stávající dofusy budou automaticky povýšeny na novou hodnotu 200, a budou tradable normálně, dofus z questu bude locknutý na account po 4 měsíce - tj. přesně podle změněného přístupu k linked dofusům, o kterém tu nedávno byla řeč. Bohužel protože se současně posilují vit trofeje (160max) tak ten emerald zase není tak úžasnej, i když samozřejmě 360hp na 2 sloty určitě nějaký vit buildy uvítaj. Dark Vlad se tak stává questovním monstrem (tj. musíte dělat ten quest abyste s ním bojovali), v labyrintu místo něj bude nová potvora Mina Hell.
  • nový dung 190+ Pyramid Shadow, s bossem Shadow a novou skupinou potvor
  • nový equip, pravděpodobně vyráběný z dropů Shadowa, ten poslední set je z kwismasu. Nic nemá žádnej dung req.
    • Shadow Set (198) - int/cha/MP, hat/ring/boots
    • Lost Set (197) - str/int/cha/AP, amu/belt/boots
    • Whupper Set (199) - omni/MP, ring/belt/boots, 100 crit res! Takže můžete udělat set s faktickou imunitou proti crit dmg, jako třeba tohle, nebo tohle. Osobně bych čekal následující crit res nerf, protože tohle už je fakt o sundání turqa proti někomu, o kom budu věděť že to nosí...
    • samostatný plášť, v receptu je i item co je za novej vigilante achievment
    • dalších pár low leve itemů, kromě jiného se vrací devítiocasá kočka, škoda že jsem ty starý neprodal
  • multimeni. Můžete si je koupit od NPC na Frigost Village zaapu a testovat. Jak to tak vypadá, tak nejvíc přeboostlej je ten water (jen za ogriny), kterej má z nějakého důvodu víc AP než ostatní, přidává AP, MP, 300% dmg, snižuje resisty na MP rape a ještě přidává ally... prostě vůbec není přeboostlej jak sviňa. BTW multimeni se počítají jako hráči, a ne jako sumoni (což je snadno vidět když se je pokusíte boostnout osou), tj. musíte s nima normálně plnit chally. A tudíž si i pamatovat, který jsou chlapi a který ženský... :-) Na levelu 200 mají 3050 hp.
  • nějaké nové denní questy od kapitána Amakny, co stojí před dojo. Nedělám ani ty co dává už teď, tak ten popis nechápu úplně...
  • docela boží věc, nově hra nabídne analýzu batohu-truhly-banky, a ukáže, co všechno je možné ucraftit. Pokud si to vyberete, tak přenese např. z banky ty potřebné suroviny do batohu. To by mě možná mohlo motivovat k tomu si přece jen sesypat banku ze všech acc dohromady... Navíc to má toleranci na chybějící item, takže velice snadno zjistíte, co potřebujete:
  • nerf pushback dmg. Jako přiznejme si to, to se dalo čekat. Bonus z equip se nově počítá tak, že 100% dává jen v případě, že cíl by byl posunut o 4 políčka - pokud je to méně, za každé políčko je to -25%, ale naopak pokud více, tak +25%. Tj. například pekelně přeboostlá pushback eni je úplně v píči, protože se jí právě zmenšil dmg o 75%. Navíc následuji i nerf kouzel a trofejí níže... Klika, že nehraju, a nikdy jsem žádnej char na pushback nepředělal... :-) Mění se i vzorec výpočtu dmg do toho, na koho odstrčená postava narazí, ale dneska jsem pracoval moc na to, a bych spočítal je-li změna závažná, bavte se sami:
    Old formula : ( 1d8 +5 * [Level attacker ] / 50) * [ Distance thrust remaining ] + [ Damage thrust forward - pushing resistance of the target ] / 2 ^ [Number of intermediate targets ] )
    New formula: ( [Level attacker ] / 2 + [ Damage thrust forward - pushing resistance of the target ] + 32) * [ Distance thrust remaining ] / (4 * (2 ^ [Number of intermediate targets ]))
  • odstranění exkluzivity na monstra, která jsou jen ve village (tj. navěky přístupná jen vítězící alianci). Dopplové budou v novém dole někde nad jejich regionem, zoth monstra někde v canopy village, a králící z toho regionu, kde jsem ještě nebyl, taky v nějakým dole poblíž.
  • nějaký přesuny starých banditů do jiných regionů, stejně kdo je hledá bude koukat do bestiáře, tak se s tím nebudu vypisovat
  • Father Whupper sumoni předěláni.
  • v options se konečně dá vypnout ta půlnoční notifikace almanaxu
  • zvětšují se public paddocky z 5 na 10! To nádherně řeší můj věčný problém kam s nima... :-)
  • stejně tak se pravděpodobně zvětšuje shed na 200 (překlad je divný)
  • už asi třetí pokus fixnout to zapomínání-vracení statů mountů v ohrádkách během maintenance. Tj. Ankama neustále prozrazuje, že mounty má v jiné databázi.
  • změny classů jsou jako obvykle wtf, kromě celkem oprávněné změny pushbacku, která byla jasná už po turnaji, je zřejmě turnajem motivovaná i změna fogger turretů, a to mi teda přijde naprosto debilní. Jasně, pokud na mapě bylo dobrý místo, kde šlo někoho locknout turretem, tak to mohlo významně ovlivnit celej boj, a i na turnaji se to několikrát stalo, ale skoro vždycky bylo možné se tomu i bránit. Okrást takhle foggera hned o dvě taktické varianty mi přijde jako vražda classu...
    • iop - intimidation 3xturn, 2xcíl
    • maska - boliche pushback bonus už se nestackuje
    • fogger - věže už nejsou statické objekty, tj. můžete je releasnout, coopnout, nejspíš i házet... :-(
    • rogue - oprava nějakého chybného triggeru zdi, který moc nechápu v překladu, protože pokud je zničena bomba vedle bomby co tvoří zeď, tak zeď zmizí, že... takže žádný trigger nenastane. Asi ztraceno v překladu.
    • sram - velikost silence trapu se zmenšuje na 2x2, repel trap teď dává air dmg, a tricky trap je úplně změněná - 3ap, je do kříže jako repel, fire dmg, a při sepnutí přitahuje směrem ke středu pasti. To nevím přesně teda jak má donutit sramy víc používat pasti. Tricky byla často významná část dmg str stramů v invisu, což očividně padá, a i když to teď otevírá zajímavé možnosti řetězení tricky-repel, spíš to podpoří hru bez pastí...
    • eca - hnedle 10 změn kouzel
      • feline spirit se mění na lineární, a při použití se zrcadlově portne za cíl (tj. asi něco jako count)
      • WoF - větší dmg bonus a žádnej HP postih, ale během bonusu -15% resist. Navíc použitím spustí cooldown nového Cloveru (3).
      • Clover - healing bonus, fixed dmg bonus, a status Lucky Devil. Současně spustí cooldown WoF (tj. vždycky máte jen jedno tohle kouzlo). Nejde unbewnout. V Lucky Devil state se mění chování hned 6 kouzel, vesměs se posiluje jejich heal efekt na úkor dmg - AoN má jen heal na ally a jen dmg na enemy, HoT totéž, Playfull Claw mění element na water a stealuje hp (!), Perception healuje místo přidávání dmg (10% hp), Feline spirit nedělá nic :-), a snižuje se dmg Topkaj.
      • Reflex - snížení dmg. To mě jako šokuje, čekal bych snížení té OP eroze spíš...
      • Rough Tongue - rapuje víc range ale jen na 1 kolo, a nestackuje. Range bonus přechází na další kolo.
      • AoN - větší heal. To bude asi jako masakr, protože už teď to healovalo fakt hodně, a navíc to teď může eca podpořit cloverem, hádám to bude asi pecka i pro nonint buildy...
      • Rekop - 5AP, větší dmg, nestackuje se. To mi přijde jako trošku zabitý, celá pointa toho kouzla byla ve stackování dmg...
      • Eca Luck - v kole, kdy ho zakouzlíte, vždycky dmg healuje, a naopak další kolo vždycky double dmg. Tj. fakticky to je jako imunita, s možností nechat se healnout třeba wrathem... :-) Jednoznačné posílení.
  • N, který byl přejmenovaný na Exile, byl znovu přejmenovaný na Grohlum... :-)
  • nový ornamenty, ten rozbitej nalevo je za 1000 questů, ten napravo za nový bandity. 1k questů bude asi oříšek - díky debatě nad tím se ukázalo něco, co jsem netušil, a to že almanax questy se sice počítají, ale každý jen jednou, tj. pokud chcete 365 bodů za almanax, tak na dolmanax vám sice stačí libovolné dny, ale na max počet splněných questů potřebujete opravdu všechny. A bez nich ve hře není dost questů na ten ornament (zatím), a není ani vidět, který konkrétní den vám chybí... hoď si to Lubo! :-) Achievy jsou teď nově i za 800 a 900 questů.
  • nerf levelu/expu na Kralove. Očividně někde na french serveru to lidi campili na super rychlý expy...
  • z mnoha změn monster bych vypíchnul velikej nerf Missiz, kde pushback už nezabíjí, ale dává 20% erozi. To si teda někdo vyplakal fakt hodně velkej dárek k vánocům...
  • změny AI, vysloveně je třeba zmíněno, že waste neodchází od nepřítele pokud ho lockuje. Bych chtěl mít mega kamas za každej update, kde tohle slibovali...
  • úpravy trofejí, z franštiny si nejsem úplně jistý který přesně, ale určitě vit (160 max), pushback res (64), pushback (32), a ještě nějaký další dvě.
  • důkaz toho, že když se vám do něčeho nechce, tak stačí počkat, a Ankama to někdy v budoucnu změní. Mě se třeba nikdy nechtělo do HOT pants questů na Frigostu, za který je MP belt Potsan Pants. Když jsem si ho koupil kdysi s AP, tak jsem myslel, že mě to třeba motivuje - no, mám ho dva roky, a furt nemám char co by ho oblíknul. A teď se to stane, protože ten quest se mění tak, že už nebudete dostávat přímo belt, ale jen surovinu, ze které se bude dát vyrobit, a současně mizí req na něj na absolvování toho questu. Děkuju! :-)

11 komentářů:

  1. To jsem si teda brzo všimnul, že je nový blog.. Některé změny se mi určitě líbí, jako třeba missiz nerf (nikdy jsem missiz nedal sám, ani se mi do toho nechtělo), který nám umožní dodělat si achievy. Whupper set nový treadfast s obrácenýma statama, vypadá docela slušně. Obávám se kombinací setu, do dává 2 MP (1 z bonusu), to podle mě nepůjde nějak suprově kombinovat. Už jen proto, že to je set ze Santa Clause tam bude nějaký háček.
    Trofeje taky super, zrovna jsem dodělával masku a nebyl jsem schopný to vytáhnout na 6k hp. Teď už to snad možné bude. Taky jsem rád, že jsem neudělal žádný char durch pushback. Dokonce jsem silně uvažoval o pushback setu na iopa, něco po vzoru toho rusáka..
    Ta věc s pomocníkem ke craftění a shrnutí itemů v uložištích dobrý luxus, uvidíme jak to pomůže s byznysem. Komu se chtělo furt prohledávat banku pro nějaké nápady.

    "na blog budou moci přispívati jiní lidé (bez toho aby mit o nejdřív přeposlali mailem), tj. neumře to tu v době, kdy zrovna budu hrát něco jiného" Kdy mi pošleš heslo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se neposíla heslo, ale autorizuje proti existujícímu profilu. Teda aspon myslim... :-) V nastaveni mi to teda nabizi jen pozvat lidi z kontaktu, nebo rucne email, vyzkousim nejdriv co to dela vlastne.

      Vymazat
    2. Takze to funguje jak jsem si myslel, posle pozvanku, ale musis pouzit nejakej google ucet, abys ji mohl prijmout.

      Vymazat
  2. Jo jak chtej motivovat sramy k pouzivani trap kdyz zrusili tricky trap a misto ni dali nakou int suck-in trap... jako jo manipulace pekny ted uz pudou s labirintama delat neskutecny ptakoviny, ale bude to tak akorat rpo int/agi sramy se spoustou casu...

    ale co udelali foggovi to je fakt moc... jako najednu stranu ocenuju ze si muzu healera tahat s sebou, ze takturetu muzu nekomu podstrcit stejne jako harpooner, ale on se jich muze stejne snadno zbavit... mimoto kdyz uz sou ty turrety tak nestabilni, mohli by grapnel predelat abych se moh pritahovat k cemukoli

    ti multimani zneli dobre dokud to vypadalo jako summon, kdyz to ted zastava hrace, s tema jejich schopnostma je to akorat pro single accountery,,, kdyz nema heal tak tam je healer, kdyz chce buffy a ub tak ta ryba, ten brouk cervenej nebo co to je ma zase slusnej dmg ale nijak moc se to v grpe pak nehodi :/

    OdpovědětVymazat
  3. No u multimanů se vědělo hned, že to není summon, už co to Evil napsal, tak hned uvedl, že se počítá jako hráč.
    A ta Eca.. :D Já se musím smát už jenom.. uvidíme v praxi, co to umí, ale jak to čtu.. chce se mi bračet, ale budu se smát :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na betě je eca, co dá 5k dmg za kolo.. omni. Rekop je prý přeboostlý nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. inak ked uz turety nebudu staticke, mohli by im kurvy zacat pocitat aj lock...
    zas na druhej strane, posunut tacturetou harponera cez pol mapy tiez moze byt sranda :D

    OdpovědětVymazat
  6. Me teda vic sere, ze se diagonalni pushback foggera nepocita za 4, tj. fakticky ztrata pul dmg uplne za nic. Doufam jeste nekdo pochopi, ze by se to mohlo povazovat za bug...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm, to ma nikdy nenapadlo, ze ho zahodim o 2x2 nie len o 2 :D

      Vymazat
  7. A sadi stale nechaji slabou ...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat