středa 27. listopadu 2013

Multimani - finální fair rozhodnutí!

Ankama nakonec pro sidekicky zvolila lepší řešení, než ty dvě, o kterých se hlasovalo - a to dokonce způsobem, který je mnohem víc fair pro hráče než cokoliv předtím. Rámcově vyhrál druhý návrh (achievmenty), nicméně zcela konkrétně to bude takhle:

  • sedmý sidekick z prvního návrhu nakonec bude, zadarmo (resp. asi za nějaký směšný achievment)
  • ve hře bude NPC, které každý týden bude nabízet jiného sidekicka na omezený počet bojů na vyzkoušení
  • retroaktivita sidekicků za předplatné! To mi dělá obzvláště radost - Lumina za 6 měsíců a Shadowa za 12 měsíců  p2p tak dostane každý, kdo platil od 1. října, ve chvíli, kdy se 10. prosince objeví ve hře. Super, tleskám. 
  • další dva, Trank a Krobax, budou za achievmenty, pravděpodobně za relativně nízký počet bodů
  • a poslední dva, Skale a Beelzebug, budou za 5800 ogrinů v marketu. To mě trochu mrzí, protože osobně mi přijde Skale jako naprosto nejvíc OP, ale tak zase to není tolik, že...

21 komentářů:

  1. Kua...ja platil nekdy koncem zari...to mi teda sere...

    OdpovědětVymazat
  2. Zase to nemuzou davat jako rok dozadu, ze... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak stacilo 3 mesice aspon ;) ..no spolecne s nerfem foggera je to dalsi vec..co me nasrala...ale to nejak preziju mno..Stejne jeste nevim, co ty novy sragory delaj...

    OdpovědětVymazat
  4. ale ty reklamy me tady sejri vic jak na blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevidim ani jednu. Zkus google chrome a Adblock.

      Vymazat
    2. adblock uz maj i mozila a opera jestli se nepletu

      Vymazat
    3. Ja chtel dokonce pridat vic reklam tim google adsensem, ale ono to ani nejde! :-) A jeste jsem tu zadnou nevidel, ani kdyz jsem si pustil anonymni okno bez adblocku, tak fakt nevim... asi mam nakej transparentni filtr nekde.

      Vymazat
    4. divny, ted se mi taky neukazujou, ale dopoledne sem jich tu mel jako nasrano (ta nejvic nejhustsi eni - doomy :)

      Vymazat
  5. Na kolik ted vyjde P2P na rok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byly posledni dva, pres noc mi to prodali v pohode:
      On 2013-11-18, you offered 22162500 Kamas in exchange for 37500 Ogrines on the Ogrine Exchange.
      On 2013-11-18, you offered 21538000 Kamas in exchange for 35600 Ogrines on the Ogrine Exchange.
      Ten druhej je min ogrinu za vic penez protoze jsem tam uz nejaky ogriny mel pote, co jsem musel koupit nejdriv tejden, a potreboval jsem je driv, tak jsem preplatil... Proste jako vzdycky funguje dat takovou nabidku, ktera je nejblizsi nizsi v poctu vetsim nez 20k (tj. maly nabidky ignorovat).

      Vymazat
  6. Lol tak ty reklamy v IE jsou teda masakr, takovy plachty! :-) Ale jako uprimne, to neresim, pokud nekdo nepouziva adblock, je to jeho volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jsem se toho zbavil, ted by to melo hazet reklamu jen mezi prispevky jako to bylo na blog.cz (a nikam pokud mate adblock).

      Vymazat
    2. Reklama na ff v pořádku. Nemám adblock a je jen mezi články.

      Vymazat
    3. Ak niekto pouziva IE, tak tak mu treba :D

      Vymazat
    4. Tak oni jsou tu ted i statistiky, takze vim, ze sem chodi zatim 2 procenta lidi s IE, a to jeste vetsina budu mozna ja kdyz jsem to zkousel... :-)

      Vymazat
  7. Graficke upravy se pohly mohutne kupredu - zmenil jsem favicon... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. evile kam ti mozem posilat obrazky ? :D mam jeden taky luckersky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dal jsem email kontakt zpatky do toho infa v rohu stranky, co bejval.

      Vymazat
  9. Já nevím, jestli se to tu psalo.. kdyžtak se omlouvám :) Kwismas bude otevřený od kdy? Hexen.

    OdpovědětVymazat