úterý 17. června 2014

Update 2.21 už dnes...

Od začátku 2.0 možná nejrozsáhlejší update, v krátkosti to nejdůležitější a něco dalšího, co jsem ještě vynechal:
  • Crimson questy
  • 3 nové dungy v dimenzi + questy a equip z nich
  • 3 nové ornamenty, 2 pro dimenze a 1 za 10k achievů
  • nějaké změny interface - lišta ve spectu, 
  • legendary treasure hunting
  • nerf osy, ecy a heal luku
  • úprava některých itemů - Ellie dental amulet bude snažší získat (achiev na frigostu) tak, že je snížen cooldown respawnu apewicubes (to potřebuju sám 5x na ornament, takže super) a zvětšena šance na drop vibrating pingwin feather
  • peti a petsmounti jdou dát do mimisymbicu
  • nějaké další úpravy alliance a KOTH, dále opravena chyba invisible charů v obraně na percích
  • zvětšení slotů truhliček v barácích o 20 na 100!!!
  • nějaké úpravy King Nidase a nerf Missiz pro sramy (každý char s invisem se na začátku svého turnu sám zviditelní)! to už je asi po několikáté, co se Ankama snaží omezit přeboostlost srama na dua a další achievy, uvidíme jestli se jim to podařilo
  • omezení agres range monster na 1! nechápu, proč to nezrušili úplně rovnou, tohle mě sere snad úplně nejvíc
  • možnost vytvoření až 16 custom setů místo 8! nice
  • příbyla možnost označit si favorite zaapy
Celý seznam novinek zde

10 komentářů:

  1. otázka mimo tému do guildy beriete nových ľudí? chcel by som z charom prestúpiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, od 190 lvl, napiš ve hře mně nebo Lubovi.

      Vymazat
    2. hrám na inom servery ale je tam dosť mŕtvo tak keď presuniem char tak sa ozvem

      Vymazat
    3. Jestli jsi z jiného serveru a nebyl jsi u nás tak není problém. Main musí být 190+ a alti aspoň 180. Přečti si ještě pravidla http://dofusmk.blogspot.cz/p/guildovni-pravidla.html

      Vymazat
  2. hm misto toho aby spravili missiz tak rozbijej vsechno okolo...

    OdpovědětVymazat
  3. doplnil by som pre mna podstatnu vec, vies si porovnat lubovolny equip s rovnakym co mas na sebe cez Shift

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to porovnani ma fungovat_?

    OdpovědětVymazat
  5. Odkdy jsou takovy sileny novy weby? Jsem se pokousel napsat ticket (kvuli Pegas), a nakonec jsem se musel regnout pres G+, protoze mi to neustale hlasi, ze vsechny mail adresy uz mam pouzity (coz nedava smysl kdyz support neni na jmeno acc a ja mam stejnou u vic acc). Requestnout novy heslo jsem si netroufnul, kdovi kam vsude by to proteklo...

    OdpovědětVymazat
  6. By mě zajimalo od kdy budou ty q na crimson v angličtině a ne ve francouštině

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj lidi, berte ještě hráč do Guildy??A jak moc hrajete?? Mám lvl 200iopa na Rosalu a k tomu hodně altů a profesí ...na mým servru se přestalo hrát a ekonomika šla do háje a sposta mých přátel kvůli práci rodině a dětem přestalo hrát ale já to chci hrát dál...prosím odepište někdo na muj e-mail saborikdia@gmail.com děkuju

    OdpovědětVymazat