sobota 1. listopadu 2014

Jak snadno získat 81 achiev bodů...

Od úterka se zpřístupnil Al Howin dung protože tu máme Halloween a bude otevřený celý měsíc až do 25. listopadu. Takže kdo chce, achievy zadarmo. Na dung stačí bunch, jinak před lastem se nelekněte, že u NPC je jen možnost "leave the dung", na tu můžete normálně kliknout, pak se vám nabídne attack Al Howin.



7 komentářů:

  1. wheres my kama, jamesonbitch?

    OdpovědětVymazat
  2. a koukal jsi pod postel?

    Jameson

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdy mi vrátíš ty 2 miliardy, co jsem ti půjčil?

      Vymazat
    2. až mi dá tvá máma číslo. James

      Vymazat
  3. izmar psala, že mk jsou kama selling kokoti, ban hammer je prý nemine. Don

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. seš trapnej. aspon se podepiš svym nickem at si te muzu najit sráči. Don (pravej)

      Vymazat
    2. mas pravdu soudruhu (levej Don aka doomy) a ne, ten prvni prispevek jsem nepsal, jen jsem ti chtel vyjadrt podporu!

      Vymazat