sobota 1. listopadu 2014

Včerejší rholback

Není čas psát nějaké novinky, i když se touhle dobou ani nic neděje, každopádně včerejší rholback stojí za zmínku. Ve čtvrtek totiž na nějakou dobu spadlo Rushu a zjistilo se, že spadl nějaký data server takže jsme se logli zpět s částečným rholbakem o týden. Tzn. např. ve Vice stále byla týden kicknutá guilda a nově přijatí Pycb nikde nebo možnost položení merchu na -2,0 (jeden tam je dokonce doteď, wtf). Ale např. achievy, co Lubo udělal ve čtvrtek ráno mi zůstaly.
Samozřejmě následoval další výpadek na skoro celý včerejšek, Izmar nás informovala, že pokud se jim nepodaří získat ztracené data, bude rholbak zpátky na úterý, popř. na čtvrtek 16:00 pokud se zadaří. No, naštěstí získali data zpět a rholbak se udělal na čtvrtek 16:10, kdy jsem naštěstí nebyl na dofu.
Docela mě to nasralo, jediné 2 dny v týdnu kdy jsem měl čas a Dofus nešel.. Můžeme se aspoň (doufám) těšit na nějakou tučnou odměnu, a ne na nějaké candy co jsou k hovnu.

@Izmar 15:47 UPDATE
Good news everyone! We will be able to use the data from yesterday! In about 45 minutes, Rushu will be back up with data that was taken at 16:10 on October 30, 2014.
We will be able to return subscription gifts just after that.
I'm discussing compensation packages with the team now.


Jinak jsem slyšel, že někteří furt nedostali (včetně me jakožto goult reportéra) goult odměny. Hádám, že když je nemáme doteď, tak na ně můžem už zapomenout...

3 komentáře:

  1. já jsem dostal 25kk kollo tokenu i doplotokenu. Asi podle zásluh :D Don

    OdpovědětVymazat
  2. já je dostal už tak 2 měsíce zpátky.. jamalson

    OdpovědětVymazat
  3. Odměny už došli nicméně jako kapitán jsem lehce podrážděn.

    OdpovědětVymazat