úterý 22. července 2014

Goult 2014 - rozdělení teamů

Goulťáci včera velice rychle a odpovědně postavili teamy. Bohudík/bohužel (to nechám na Vás) se to obešlo bez drama. Moje dojmy jsou, že je tam vidět snaha o vyrovnané a vybalancované teamy, což je důležité pro nové goult pravidla. Poslední 2 roky jsme si s vikinem vybrečeli, že iop bude s enu a myslím, že se to vždy vyplatilo. Letos to není, tak uvidíme. Jsem zvědavý na malta ... . Každý říká, že se změnil a že už je v pohodě, ale lidi snadno zapomínají, jaký byl a jak snadno mění svoje slovo a svůj názor. Je v teamu s 3ma lidma z MK, tak ho snad srovnají do laťě. Z mého úhlu pohledu je RUSHU B a D o něco slabší než A a C, ale celkově spokojenost. Nikdo si nevybrečel vyloženě OP team a zároveň neudělali vyloženě odpad team.

12 komentářů:

  1. nevím proč vás překvapuje stefan jako main,podle mě je 10x lepší jak Jon .. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde ho vůbec vidět, nikdy jsem ho neviděl/nepotkal v pvp.

      Vymazat
    2. No on se začal objevovat hlavně poslední 2 měsíce, Jon je možná lepší z pohledu equipu, kterého bude mít určitě víc.. Jinak main set mají oba úplně stejný.

      Vymazat
    3. Já se Stefanem hraju tak rok a půl, on hraje hlavně koloseum, v 1 vs1 jsem ho taky neviděl, ale myslím si že to není vůbec podstatné. Důležité je že koloseum vyhráva, takže umí hrát teamově a o to v gouldu přece jde

      Vymazat
  2. Klidne bych se vsadil, ze Malt nejaky brutalni drama zpusobi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, no, no... taky bych si vsadil. :D Každopádně má to v hlavě víc srovnané než Stupeflip, který ti ale zase na druhou stranu udělá přesně to, co potřebuješ... malt se jako každý lepší hráč, chce trochu víc ukázat a neplnit jen funkci supportu.

      Jamesík

      Vymazat
  3. Já osobně jsem zvědav na reala, v team fightech jsem ho néjednou porazil. Nepříjde mi jako nejlepší hráč do teamu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím co tu řešíte největší problem je azn jako rogue nema absolutni zájem hrát a když mu řeknu ať se aspoň jednou logne tak mi řekne že je main lyriaa 10/6 a že se regnul jen aby zaplnil mezeru.

    Belacqua už předem bylo jasny že nemá moc času a sub fogg je 10/5 a řikal že se tam regnul omylem nebo co takže to je taky paráda.

    OdpovědětVymazat