úterý 29. července 2014

Goult - zápasy 1.8.2014

Tak Ankama nás dlouho napínala, ale dnes konečně zveřejnila soupeře pro naše týmy a letos se s náma vůbec nemazlila.

Napřed pár změn oproti loňsku:

- Letos nejsou žádné skupiny, všechny týmy hrají v jeden den a to od 1.8. ob den.
- Vůbec nezáleží na individuálním výsledku týmu, hraje se pouze serverová soutěž a to tak, že se sčítají turnajové body všech týmů serveru a top 16 serverů po 7 zápasech postupuje do eliminace (všechny 4 týmy). Tohle se poměrně dobře promítlo do sestavování týmů, příjde mi, že sou mnohem vyrovnanější než loni na většině serverů.
- kompletně nová sada map, kde až na 1 z 12, která je ciste cc režba jsou všechny velmi pekné a poměrně dobře balancované

A teď už k našim soupeřům.

Rushu A vs Hyrkul B

Sac rogue vs sac rogue na velké mapě, na první pohled to vypadá těžké, ale je to co se charů a mapy týče vyrovnaný boj. Spíše bych řekl, že feca tu bude mít výhodu nad eni.

Rushu B vs Rykke-Errel A

Podle mě nejlehčí soupeř pro první den, unbew a vetší dmg z dálky proti fece a rogue, který toho bez podpory někoho s map manipulation mnoho neudělá.

Rushu C vs Hecate B

Bezkonkurenčně nejtěžsí los, C tým nemá téměr nic proti blitz týmu enu/sac/iop.

Rushu D vs Goultard D

Rushu tu má velkou výhodu mapy a Goutard server se nezdá moc ve formě.

Mapa na které se bude hrát první den:

10 komentářů:

  1. lol, rly? všechny zápasy v jeden den? a navíc dva ve stejný čas a ještě k tomu 40 minut od další dvojice? To je zase pakárna, jestli bude jeden zápas trvat hodinu tak natočím maximálně jeden fight rushu za den... Ještě by mě zajímalo, jak mi dá Izmar/Ankama konečně vědět, jestli budem mít ten přístup na goult server jako reportéři. Ankabox jsem napsal já i Lubo, samozřejmě vše jako unread. Beztak to tam potichu hodí v první den zápasů, ale fakt mě takový přístup sere.

    Každopádně díky, že jsi napsal ty změny pravidel, mi se nechtělo a ani nebyl čas teď. Pravidla samozřejmě totálně vyjebou se všemi int servery, počítám, že dobré šance na postup bude mít tak možná Rushu/Rosal, u zbytku si fakt nejsem jistý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. edit: tak je to 1hod a 40min od další dvojice, takže minimálně 2 zápasy určitě budou no.

      Vymazat
  2. Jako naprostej nováček v dofusu ze serveru Shika. Mohl by mi někdo z vás osvětlit (stačí stručně) co to je Goult ? jestli jsem to dobře pochopil tak je to PVP turnaj mezi servery ? jak to funguje dál ? :) stačí klidně i odkaz nebo něo kde si o tom můžu přečíst víc.

    Díky moc a sorry za otravu páč jsem neznalec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takovy mistrovstvi sveta v Dofusu :-). Vybere se 16 PvPeru z kazdyho serveru, nakopirujou se na uplne novej server (Goult), kde se ze vsech stanou lvl 200 a nemuzou si menit equip, a pak spolu bojujou dokud nepadne posledni.

      Vymazat
  3. ...to že čte Izmar ankabox to si nedělej naději. Když jsem přez to řešil zabanovany acc přečetla si to po měsíci, pak jsme zjistil, že mam porad jeden acc zabanovanej ... cca po dvo měsících pořád unread.
    Mouurek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska si to přečetla no, zhruba po týdnu.. Ale žádná odpověď nebo něco, imo to dostanem nejdřív první den turnaje nebo později.

      Vymazat
  4. Me pres Ankabox docela odpovidala vzdycky, ale obcas s velkou pauzou, ma to zahlceny jak blazen. Kazdopadne uz jsem zazil nejakej rok, kde jsem dostal reporterskej pristup az nekdy treti den turnaje.

    Jinak ten system ze se hodnoti servery pro postup do playoff mi prijde docela dobrej, teda pokud i to rozlosovani zakladu nejakym swissem zohlednuje tuhle zmenu... Hlavne je to pro vsechny tymy o moc vic motivujici, nez kdyz nekdo driv uz vedel treba 2 kola pred koncem ze nema sanci, tak se na to mohli vysrat.

    OdpovědětVymazat
  5. jestli ne videa, budete tady dávat aspon nějaké průběžné info? :)

    OdpovědětVymazat
  6. V kolik hodin se planujete sejit v Tursku? Abych mel rezervu na plan B a stacil se vratit do Prahy na zapas, kdyz nebude technicky mozny hrat tam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:30 planujem odjezd z kulataku, nevim presne jestli Blekota neplanuje cestou jeste naky nakupy, takze kazdopadne rekneme v 16:00 uz tam budem urcite. Me vcera rikal i ze udelal nejakou VPN aby mohli hrat dva pod ruznejma IP (to jeste nevedel ze Jameson nejde nebo co). Takze rezerva urcite je no... stejne jsi nahradnik ne, tak kdyztak zaskoci tvuj main?

      Vymazat