pátek 1. srpna 2014

Online vysílání dnešních zápasů Rushu...

Jelikož mi Izmar  pořád ještě neposlala účty na goult (naprostá neschopnost Ankamy, kterou ještě budu kritizovat později), máme tady nějaké live streamy pro ty, kteří chcou vidět Rushu zápasy. Já zatím nemůžu nic nahrávat, tak se holt musíme spokojit s tímhle.

Stream na Rushu fight (který začíná 21:30):
http://www.twitch.tv/valentosas

A Ralfyho stream, který je zaměřený hlavně na Rosal, ale občas přepne na jiné int zápasy:
http://www.twitch.tv/ralfyralfy

13 komentářů:

  1. Zítra sepíšu nějaký koment a jak sledovat fighty, když mi Ankama není schopná zařídit přístup na Goult server (pořád čekám) a něco o výsledcích ze dneška.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja sledoval Marwenovi pres rameno a bylo to v pohode... :-) Jinak Izmar jsem koukal psala at ji reporteri pisou o account, vcera.

      Vymazat
  2. to jsi mohl rovnou připsat i výsledek zápasu ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marwen/Jameson vyhrali, Don/Reseth prohrali (pote co jejich cra spachala sebevrazdu), dalsi Rushu tymy dalsi 1 vyhra a 1 prohra

      Vymazat
    2. fajn díky, a nevíš náhodou jestli je k tomu ii video?

      Vymazat
    3. Donuv/Resethuv zapas maji frantici na youtube.

      Vymazat
    4. dáš tady odkaz pls? já to nějak nemohu najít

      Vymazat
  3. Spáchala sebevraždu ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni měli v plánu, že xel dá rholback rewind rogue a zkusí ji zabít, takže cra vymyslela, že když bude rholback, tak je jedno, že skončí v los, ale nakonec to jedno nebylo no.

      Jinak izmar je škoda komentovat fakt... letos totalni propadák. Jak jako psala včera ? Ten topic je na dofus.com už x dní a všichni jsme ji už dávno psali. Ralfy včera streamoval jen díky tomu, že mu nějakej dobrák z mrtvejch serverů dal přístup na account. Příští rok jdou reportéři na dark vlad server dělat časy aby mohli vubec natačet.

      Vymazat
    2. Jsem ji dneska napsal ze chci acc taky, kdyz na to vsichni english streameri serou, tak Rushu zachranim... 8-) Minimalne do 21. nez bude datadisk PoE.

      Vymazat
  4. tvle to je na hovno, jasně jsme hrali na remizu kurva... od 10 kola jsem hral pasivne na draw a vubec jsem nesledoval hru, ani nevim jak cra umrela sakra...
    Don

    OdpovědětVymazat
  5. Dokud se me drzi nadseni... tak jsem modifikoval tu znelku z roku 2013 aby byla aktualni (svym zpusobem ;-)), jestli ji chcete davat do videi...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mohl by sem prosím někdo hodit (pokud je) odkaz na streamy (minule měla ankama streamy na všechny boje). Dík

    OdpovědětVymazat