čtvrtek 21. srpna 2014

Akumulovaný čas předplatného

V přípravě na ty odměny za věrnost Ankama přidala funkci na sčítání doby p2p, takže to už nemusíte dělat ručně. Dostanete se na ni přes Account Management, záložka Dofus. A jestli jste byli hodní, tak tam budete mít nějaké takové číslo jako já... :-)


15 komentářů:

  1. Tak ankama opět dokázala, že nedokáže naprogramovat ani kalkulačku správně. Místo cca 4 let tam mám 2 měsíce! Snad to bude blbě ukazovat i frantíkům ať si vybrečí opravu do dárečků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To na ty dárky to musí být v kuse, nebo stačí postupně?

      Vymazat
    2. HAHA už sem se lekl, že sem jediný.. tak to je dobrý. Prostě frantíci a matematika.. světově znamý pojem :D

      Vymazat
    3. No jo no, Ankama klasika, už ty vtipy o tom že neumí programovat žačínají být trapně smutné XD Já bych měl mít tak 2-3 roky a mám 0 years 0 months 7 day což je poslední p2p co jsem platil ...

      Vymazat
  2. Sem cekal ze budu mit teda min :)
    Accumulated subscription time :
    7 year(s) 6 month(s) 0 day(s)

    IronFist

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě jak je to u těch lidí co mají nekonečné P2P

    OdpovědětVymazat
  4. a kedy sa budu tie veci za vernost dostávat?

    OdpovědětVymazat
  5. 5 year(s) 5 month(s) 24 day(s)

    Hav

    OdpovědětVymazat
  6. a dostanou to vsichni co splni podminky i kdyz uz nehraji? nebo pouze aktivni, kteri v tu chvili maji p2p?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tusim by to melo byt fakt na ten soucet, ne na aktualnim stavu p2p

      Vymazat
  7. 6 roku 6 měsíců 6 dnů
    -Don

    OdpovědětVymazat
  8. A sakra: 8 year(s) 3 month(s) 1 day(s)...

    Digga

    OdpovědětVymazat
  9. Jedna otázka, když si koupím rok p2p teď, přičte mi to rok, nebo to dělá den po dni co mám zaplaceno?

    OdpovědětVymazat