středa 27. srpna 2014

Detaily k veteránským odměnám


Blíží se září, kdy Ankama hodlá odměnit své věrné předplatitele kosmetickými blbostmi, nicméně nová informace o tom, jak se tak stane překvapila i mě. Čekal jsem, že to budou sety locknuté na account (navždycky samozřejmě), ke kterým bude třeba ještě dokoupit mimisymbicy, abyste si je napasovali na regulérní equip, což by byl další fikaný trik jak vytáhnout nějaké peníze navíc. Ovšem, jsem příjemně šokován - všechny Veteran Rewards, které se objeví ve verzi 2.23, budou automaticky jako liviitemy! A to včetně petů a petsmountů!  Což zřejmě srazí cenu těch stávajících skoro na nulu, rychle se jich zbavte. Navíc nějaká minimální odměna je už za první týden předplatného (a pak za další úseky během prvního roku), takže opravdu masakr.

A co tedy konkrétně dostaneme? To zatím vidět není, ovšem skoro s jistotou to budou věci, které jsem tu před časem postoval vytažené z grafiky klienta... Každopádně verze 2.23 by měla dorazit 16. září, a to včetně avizovaného kompletního předělání fecy.

8 komentářů:

  1. len taká otázka tie veci sa budu dostávať na accounty kde mám aktuálne p2P? lebo na niektorých acc kde nehrám už rok dva mi vyhodilo cez 4 roky tu kktinu , tak či aj tam mam zaplatit p2P aby som niečo dostal

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nikde se to vyslovne nepise, ale podle me to nebude zavisle na p2p, je to odmena za vernost, ne za pretrvavajici vernost... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k tomu, ze je to locknuty na acc, tak ti muze byt jedno jestli to dostanes na acc, ktery nehrajes

    OdpovědětVymazat
  4. Izmar vyjasnila, jak je to s tim setem - set je rozdeleny do roku, tj. jeden gift znamena 1 item, ne celej set, takze to tech setu zase tolik nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaha..tak to je dobre, ze sem se nezbavil tech parasymbicu ;)

      Vymazat
  5. Btw. ty petsmounti, viděl sem tam "arachnee" petsmounta (velký arachnee prostě) a Gobbal War Chiefa. A jinak je to rozdělený za rok na týden - odměna, měsíc - odměna, 3 měsíce odměna, 6 a 9 odměna s tím, že rok je velká major odměna v podobně setů.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se úspěšně zbavil livi setů :-) tak doufám, že ty odměny budou pěkný, nebo aspon ty livi věci opravdu zlevní a koupím je z5 kdyžtak :D

    OdpovědětVymazat