sobota 2. srpna 2014

Výsledky včerejších zápasů Rushu a info, kde sledovat Goult

Včera jsem nebyl na Goultu, a asi ani nebudu, dokud nedostanu reportérské účty. Bohužel v tomhle Ankama opět naprosto selhala a já doteď nemám přístup na Goult server. Nevím, nějaké streamingy mají asi fakt v péru. Nejlepší na tom je to, že Izmar napsala na dofus.com článek jako kráva, abysme náhodou nezapomněli. Akorát zapomněli dodat, že Izmar čekuje Ankabox tak jednou za půl měsíce. Konkrétně, psal jsem jí 21. července. odpověď došla 31. To by ještě šlo, ale co jsem se dozvěděl od Izmar? Abych napsal Ralfymu o staré účty z loňska (!). To je fakt nehorázná flákárna, taky bych chtěl pracovat v Ankamě. Asi je hodně těžké vytvořit pár účtů a rozeslat je 2-3 lidem, kteří z international serverů chtěli dělat live přenosy a videa.

Pro pobavení jsem moji snahu o získání účtů vyscreenoval.

No, zkontaktoval jsem Ralfyho a evila (evil všechno asi vymazal), jestli si náhodou neuložili nějaké ty účty, já jsem ve svojem kompu našel jeden z loňska, na který se šlo lognout, už jsem byl i na serveru, ale na druhý pokus poté, co jsem shodil i updater a znova spustil se mi něco stáhlo a já už se na server nemohl připojit... To samé u Ralfyho, včera dokonce měl poctivě připravený live stream od 19 hodin, ale nemohl vysílat, protože mu Izmar stejně jako mně neposlal účet. On měl ale to štěstí, že mu nějaká dobrá duše pravděpodobně z nějakého zapomenutého serveru poskytla svůj account a nakonec mohl vysílat.

Takže, doteď mám hovno a napsal jsem i Izmar, aby vysolila nějaké nové účty, každopádně jestli si můj Ankabox přečte opět až za 10 dnů tak už bude půlka turnaje v prdeli. Do té doby holt nebudou žádné videa na našem kanále, musíme se spolehnout na cizáky, popř. live streamy. Fakt kvalitní stream je of Ralfyho, který vysílá hlavně fighty rosalu, ale je velká pravděpodobnost, že bude sledovat i Rushu.
http://www.twitch.tv/ralfyralfy
http://www.twitch.tv/valentosas - tenhle stream je od Tyaa (Rushu panda), včera vysílal docela kvalitně jen Rushu fighty

A teď něco o včerejších fightech, sice jsem neviděl všechny, jen částečně, ale na YT už jsem našel i nějaké videa.

Rushu A vs. Hyrkul B 4:0, video - začátek asi 1:01:30
Celkem slušná výhra pro Rushu, bohužel jsem ten fight neviděl a ani není žádné video na YT, třeba k tomu poví víc Marw ;)

Rushu B vs. Rykke-Errel A 0:4 nuda, video
Pekelně nudný fight, docela bez nápadu, cra věčně čekala na punitive/atoment, byla tam dobrá vidina triku s rholbakem, aby byla roguna v los/sadi by unbewla štíty a další kolo blitz, ale ani to nevyšlo.

Rushu C vs. Hecate B 0:4
Taky prý nic moc, ten jsem vůbec neviděl, ale prý nějaký blitz Rushu eni wrathem...

Rushu D vs. Goultard D 4:0 forfeit

Jinak další fighty se nehrajou v neděli, ale až v úterý, protože se prý objevila nějaká chyba v kalendáři, kterou nejde opravit. Snad aspoň tohle dá Izmar čas, aby nám konečně dala přístup. Vypadá to, že se konečně zaangažoval i evil, takže jestli se tam dostanem, budem snad moci nahrávat oba fighty, které se vždy budou hrát ve stejný čas najednou ;).

3 komentáře:

  1. Ten format soucasnejch boju naopak IMHO zarucuje, ze Ralf nikdy zadnej Rushu boj vysilat nebude... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na Rushu A se díval celý fight, ale díval jsem se na ten druhý stream na Rushu B.

      Vymazat
  2. Trošku víc to Izmar dej sežrat :) Nebo bude líná furt...

    OdpovědětVymazat