neděle 10. srpna 2014

King Nidas tutorial pro full partu

Moje úplně první návštěva Nidase ukázala, že to je dost snadný, tak i když je to trochu divokej boj, nakomentoval jsem z toho takovej tutorial. Vikin má prej hezčí, tak se třeba časem taky ukáže... :-)

6 komentářů:

  1. prej deviti mesicni pauzu, nehral tak 5 mesicu ale ok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si docela jistej, ze uz v lednu/unoru jsem vubec nehral. V unoru urcite, protoze to zacal v Path of Exile Ambush... :-)

      Vymazat
  2. Jdou ty potvory přitahovat? Jestli by to šlo hrát taky tak, že sac (jede první) přitáhne monstra a dáme ji Ik :-) samozřejmě pokud by to šlo tak vyberu monstra co mi hraje až za maji grupou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslim ze tam rikam, ze posouvat jdou. Hazet nevim, krome summona jsem to nezkousel.

      Vymazat
    2. Nidas je prvni 2 nebo 3 kola unmovable, zbytek potvor jde posouvat i hazet.

      Vymazat
    3. jj díky :-) ted bude větší problém s tím portálem a huntem abych ten portál objevil :(

      Vymazat