čtvrtek 28. srpna 2014

Modifikace Treasure Huntu v 2.23

Součástí nového update bude rovněž naprosté předělání toho, jak funguje současný treasure hunt (tj. i hledání portálů). Ankama od začátku s nelibostí nesla, že jelikož její hunty se generují ze statické grafiky klienta, je možné sestavit databázi takových objektů, a hunt pak vyřešit bez toho, aniž by bylo nutné opravdu běhat po mapě - třeba jako to dělá stále populárnější web beta.dofusmap.fr. Osobně jsem čekal, že to prostě velice snadno opraví tak, že mezi nápovědy budou náhodně přidávat nějaké dynamické (tj. které vidí jen hunter), nicméně ve FAQ je vysvětleno, že přestože tohle byl původní plán, byl problém náhodně sázet prvky do map aniž by byla stoprocentně zaručena jejich viditelnost.

Nově to tedy bude fungovat následovně:
  • vždy budete znát jen jednu nápovědu. Pokud budete chtít vědět další, musíte nejprve na mapu umístit značku, jako že tady je ta předchozí, a teprve potom se objeví nová stopa. Jenže! Ta stopa se objeví bez ohledu na to, jestli jste předchozí značku položili dobře nebo špatně - v tom druhém případě vám prostě systém úmyslně podvrhne falešnou.
  • pravost značky je možné ověřit tlačítkem (kdy se správná cesta obarví do zelena), nicméně máte jen 4 chybné pokusy na hunt
  • ruší se veškeré nápovědy, označující barvu, protože si barvoslepý stěžovali na diskriminaci.
  • přesuny o fixní počet mapy jsou nahrazeny "najdi krtka" - např. "jdi doprava, dokud nenajdeš krtka jménem Piére". To jest fakticky tím, co jsem navrhoval já, dynamický objekt, kterého vidíte jen vy. Navíc ho hledáte podle random jména, takže je možné, že na zmatení lovce bude krtků vygenerováné víc.
Kromě krtků ovšem tohle vůbec neruší nápomocné možnosti externích pomocných programů. Holt jen místo toho, abyste tam naťukali sérii souřadnic, a pak běželi na výsledek, je tam budete dávat po jedné, i tak je to samozřejmě rychlejší/méně únavné, než se plížit po mapě, a hledat utopený tofu někde za stromem.

A protože to teď bude těžší, zdvojnásobujou se odměny!
  • 2 truhly v Bontě/Braku
  • 4 truhly v oblastech s agresivními monstry
  • 8 truhel v dimenzích

10 komentářů:

  1. a keď to už idú meniť tak aspon zmenia aj počet rose of sands v truhlici? lebo to je celkom nočná mora + ked 199 lvl dostáva max 220 rose a 200 lvl dostáva az max 2700 co je prvá vec a druhá tiež ten rozdiel na lvli ze 72-2700 co je pekna picovina ked sa jebes z huntom pol hodinu a nakoniec ti to da 80 rose tak ta može jebnut

    OdpovědětVymazat
  2. hmm proc ja vsechno delam tou tezkou formou a opravdu beham po mape ? :-(
    tyhle vychytavky jou mimo me mel jsem studovat IT

    OdpovědětVymazat
  3. Počet růží je stejný, navíc zvyšovat to? Max. drop růží je 20 000. Víc snad nemůžou ani dát.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som myslel počet rose v jednom hunte si to prečítaj

    OdpovědětVymazat
  5. však v jednom huntě můžeš mít až 20 000, ale je na to hrozně malá šance

    OdpovědětVymazat
  6. to mas skade prosím ta , na wiki je pisane max 2700 na lvli 200

    OdpovědětVymazat
  7. Nevěř wiki, ta už je dávno zastaralá. Kámoš na levelu 160 dostal 10 tisíc.

    OdpovědětVymazat
  8. Na imps byly screeny kde lidi dostali i 68 000 roses. Sám jsem jednou dostal 13 000.

    OdpovědětVymazat
  9. Lidi double xp je tento tyden?

    OdpovědětVymazat
  10. 68k je blbost. Ale jak sem psal, za hunt je max 20k, ta šance je sice malá, ale je.

    OdpovědětVymazat