pátek 29. srpna 2014

Goult 29.8.2014 - semifinále

Turnaj už fakticky nikoho nezajímá, ani se přímo na serveru lidi moc nekoukají - asi si říkají, co by se tak učili od neporažených týmů, že... Speciálně předevčírem při čtvrtfinále jsem tam na začátku byl z Rushu jen já sám. Dokonce i Marwen opět zmizel kdesi v hlubinách real life, a jeho opětovné vynoření se očkává až zase před dalším turnajem... :-) Takže i dnešní report jsem musel napsat sám, a stihnul jsem to až po.

Otomaï C vs. Amayiro B
Zázračně turnajem proplouvající Otomai, navic s backup ecou vs one trick monkey Fahrell. Opět jsme viděli několikrát obvyklé Ama show panda stabil, zveda iopa, pullout, a nevyhnutelný iw. Ale ani nadvakrát tím nikoho nezabili, a tak přišel zasloužený trest, kdy (následují drby z francouzského chatu) Fahrella prý lognula jeho expřítelkyně (takže ho to disconnectlo), aby se mu pomstiila! Highlight večera,  GM okamžitě vyšetřili, co se stalo, a prý bude potrestána - nejspíš ji za trest vyhostěj na Rosal. Oto pak proti třem už snadno dohrálo, a zůstávají neporaženi, přestože skoro v každém zápase jsou na umření.
Zápas nemám nahraný, přišel jsem až ve 4. kole.

Rykke-Errel B vs. Djaul A - youtube video bez komentáře
Souboj mirror týmů xelor-sac-iop-enu, takže tady to bylo čistě o skillu. Djaul měl lepší init order a ze začátku to vypadalo, že se mu povede dobře, ale pak se jim to podařilo nějak zesrat - přiznávám sledoval jsem tak jedním očkem, takže jsem nevidel, jestli to byla nějaká jedna konkrétní chyba. Ale naštěstí my s tím můžete pomoct vy! Pište do komentářů tady nebo na youtube co si myslíte, že byla zásadní chyby, která tenhle boj rozhodla, dva nejlepší, nejsprávnější nebo nejvtipnější vyhrajou ode mě kod na kompletní Tetra Set a Makizushield. Ok, vím, že cena není z nejdrsnějších, ale mám od Ankamy i lepší do dalších budoucích soutěží, tak se snažte! :-)

3 komentáře:

  1. pockam si az budou ve hre ty slibovaný hispanic stíty (vtip) :)
    don

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kámo musíš hrát na hispanském serveru, pokud chceš ty štíty :D
      Na rushu ti je někdo jen tak nedá ( GM ) :D

      Vymazat
  2. Ja sem se lognul asi 30 min pred prvnim zapasem, ale nejak sem netouzil to sledovat, tak sem si radsi pustil Van Helsinga, co sem poridil z humble bundle ... a ani toho moc nelituju :)

    Jinak je super, ze finale neni enu/iop vs enu/iop, ale dostal sem tam dost necekane mirror tym naseho Acka.

    OdpovědětVymazat